woah, that was unexpected?

26. března 2018 v 9:55 | Amatiel |  Jídelníček
Možná kdybych se tolik nesnažila a nesoustředila
ale moje snaha skončila v pátek, když jsem byla sama
po,út,čt - ukázkový, středa rest.. kdybych zabrala i ty další 3 dny, byl by to posun
takhle jsem zase na stejnym
takže trošku změna pravidel
tyhle tři dny hrát podle pravidel jíst co nejmíń, většinou po cvičení a to jen jedno jídlo, ráno začít kávou a zeleným čajem a zapomenout na žvýkačky
nekašlat na školu, být co nejvíc zaměstnaná
a tyhle tři dny se zničit hodinu + fitkem, i kdybych byla bez energie
další 3 dny budu v práci - tam si to můžu krásně naplánovat stylem 3 jídla za den
a neděle a pondělí doma jíst jen 1 jídlo a to ráno, před cvičením
uvidim, jak mi to půjde, ale potřebuju mít nutně pod 50 cm přes stehna
uplně ze sebe bleju
jo a mám 108 přes zadek WELL DONE
..
takže minulej tejden:
- 5x týdně fitko - 3x
- disciplína a důkladnost - ZP
- vážit si jídlo
- nejíst víc jak 1000 kcal 1000 kcal mi vydrželo 4 dny, pak jsem měla tak 4 tisíce za pátek, 3 tisíce za sobotu a 2,5 tisíce za neděli = 13,5 za 7 dní = necelá 2 tisíce na den = neměla bych přibrat alespoň..
tento týden:
3 týdně fitko - hodina + kardio, 2 cvičit doma HIIT - 30 min intenzivně, 30 minut blbnout justdance/cardio
3 dny se držet jíst co nejmín -1 jídlo kdykoli (do 500kcal), 3 dny krabičkovat, 2 dny jíst jen ráno 1 jídlo
nekupovat si balenou vodu, ale točit si jí z kohoutku a vůbec nechodit do obchodu nakupovat (nakupuju pak junk)
začínat den kávou
 

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama